هم‌قافیه با باران

نام من تا ابد نام کوچه ای است که ناگزیر

جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۴۰ ب.ظ

نام من
تا ابد
نام کوچه ای است که
ناگزیر
هر غروب از آن عبور می کنی!
نام شاعری که
عاشقانه ای برای چشمهای تیره ات سرود و گفت:
"این جهان روشن من است!"
گرچه باورت نشد که چشمهات
با وجود سادگی و تیرگی
با وجود جنگ ها و رنگ ها...
با وجود هرچه در جهان، بزرگ جلوه می کند...
از نگاه من جهان بهتری است!
نام من
نام هرکسی است که
او تو را به نام روشنت شناخته!
شک نکن که تا ابد
نام من
لا به لای هرچه از تو گفته می شود به گوش می رسد!
مثل نام تو
نام آن زنی که هیچ کینه ای ز هیچ کس
- جز تمام مردم زمین- به دل نداشت!
نام آن زنی که هیچ وقت باورش نشد که
چشمهای تیره اش برای زندگی
جهان بهتری است

عبدالمهدی نوری

۹۵/۰۸/۱۴
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران