هم‌قافیه با باران

نپرس حال مرا تا غزل به لب دارم

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵ ب.ظ

نپرس حال مرا تا غزل به لب دارم
خودت بفهم که حالم بد است و تب دارم

فقط بگو لقب شاعری به من ندهند
بگو که من دل خونی از این لقب دارم

وبی تو اینهمه شعری که هیچ می ارزند
..و بی تو دفتر شعری که بی سبب دارم

ببین به چشم خودت بی تو سرد و متروک است
همیشه خانه ی عشقی که ان عقب دارم

تو چند ساله شدی آه چند ساله شدم؟
کجا دگر خبر از سال و ماه و شب دارم

بیا و این دم آخر کنار چشمم باش
مباد بی تو بمیرم چقدر تب دارم..!!

نجمه زارع

۹۵/۰۶/۱۶
هم قافیه با باران

نظرات  (۱)

۱۶ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۰۳ د‌ل‌باخته ..
حال همه ما خوب است..!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران