هم‌قافیه با باران

نگاه کن به غزل های داغ دیده ی من!

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۵ ب.ظ

نگاه کن به غزل های داغ دیده ی من!
به دخترانِ پریشانِ مو بریده ی من
 
کدام تیر تو را عاقبت نشانه گرفت؟
گوزنِ زخمی در بیشه آرمیده ی من!
 
کدام کوره؟ کجای جهان در آتش سوخت؟
که نرم شد دلِ فولادِ آب دیده ی من
 
دلم گرفته، دلم تنگ توست، باطل کن
طلسمِ این شب تاریک را سپیده ی من!
 
نمی رسد به سرِ شاخه دستِ من، تو خودت
بیفت در سبد ای میوه ی رسیده ی من!


پانته آ صفایی بروجنی

۹۴/۰۹/۲۹
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران