هم‌قافیه با باران

نیستی این جا کسی مثل تو با من خوب نیست

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۰۲ ق.ظ

نیستی این جا کسی مثل تو با من خوب نیست

بعد تو دیگر برایم هیچ کس محبوب نیست


سفره ام وقتی پر از محصول چشمان تو است

نخل های شهر بم خرمایشان مرغوب نیست


شهر آرام است و چشمم توی چشم دیگران

چشم این ها مثل چشمان تو شهر آشوب نیست


نیمه پر بودن لیوان برای دلخوشی ست

نیمه دیگر که خالی می شود محسوب نیست؟!


زیر باران می روم بی چتر مغرورم هنوز

اصلا از این اشک ها چشمان من مرطوب نیست


تازه باور کرده ام هرچند دیر است اعتراف

آنکه می بازد پیاپی در پی ات مغلوب نیست


قبل از این هم گفته بودم من مترسک نیستم

 اینکه می بینی نشسته روبه رویت چوب نیست


گونه های تو دو سیب طعم قلیان من است

غیر تو با من کسی در کافه ی زرجوب نیست

۹۳/۱۲/۲۲
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران