هم‌قافیه با باران

همیشه روی تو خورشیدِ آسمانِ من است

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴ ق.ظ

همیشه روی تو خورشیدِ آسمانِ من است
سلام مثل گلی سرخ ، برلبانِ من است!

دوباره صبح، دوباره هوای جنگلِ سبز
فضای باغ نگاهِ تو میزبانِ من است

جهان چو قهوه ی تلخی نشسته درکامم
وطعمِ نامِ تو چون قند در دهانِ من است!

همیشه راه محال ازخیال می گذرد
شعاع روشن مهتاب نردبانِ من است!

تمام روز سفرمی کنم به مقصدِ شب
ردیفِ قافیه و واژه کاروانِ من است

وماه مثل پلنگی گرسنه و زخمی
به روی سخت ترین قله دیده بانِ من است…!

یدالله گودرزى

۹۵/۰۲/۲۱
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران