هم‌قافیه با باران

وقتی نوشته پای دوتامان گناه را

پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۰۰ ب.ظ

وقتی نوشته پای دوتامان گناه را
بر من ببخش لذت این اشتباه را

رازیست بین چشم تو با حال خوب من
از من نگیر لذت گاهی نگاه را

تا پای صید را به نگاهی کنی اسیر
بر شانه ات بریز سپاه سیاه را

وا کن دوباره معبد آغوش را و بعد
بر جان بریز امنیت جان پناه را

من بی گناه بودم و دست سیاه بخت
بر دار غم کشیده سر بی گناه را

قاسم قاسمی اصل

۹۵/۰۵/۰۷
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران