هم‌قافیه با باران

چرخ درچرخ بزن چرخ , قشنگ است اینجا

جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۰۱ ب.ظ

چرخ درچرخ بزن چرخ , قشنگ است اینجا 
دامنت معجزه یِ گردش رنگ است اینجا 
دل ببر از دل من فاجعه را عشق بخوان 
که به ناز نفست قافیه تنگ است اینجا 
دل به دریا بزن و چنگ بزن بر دل من 
مطرب تاب و تبت گوش به زنگ است اینجا 
صلح باید بشود آخر این قصه اگر 
بین عقل من و احساس تو جنگ است اینجا 
دور کن این همه مشتاق تماشایت را 
بس که نادر شده ای شهر فرنگ است اینجا 
منزوی روی تو را دیدو مرا برد از یاد

گفت آشوب دل ماه و پلنگ است اینجا 
من که در ساحلت افتادم و دم هم نزدم 
من که دل دادنم از جنس نهنگ است اینجا 
یا به من فرصت فریاد بده یا انکار 
وقت تنگ است چه حاجت به درنگ است اینجا 
.
دل به تو دادن من ,ساده , غلط بود نبود 
پاسخ آینه سرسختی سنگ است اینجا ?!


سید مهدی نژادهاشمی

۹۴/۰۶/۱۳
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران