هم‌قافیه با باران

که گفته با من عاشق همیشه بستیزی

جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۸ ب.ظ

که گفته با من عاشق همیشــــه بســتیزی

مگــــــر تـو دخـتــر ایـل و تبــــار چنگــیزی؟

 

شراب و شهـد و شکر محض دیگران امــــا

به ظرف سینه ی من زهر اخم مـی ریزی!

 

چه بی ملاحـظه گفتی در آخــرین پاسخ :

برای عشــق بزرگــم حقـــــیر و ناچـــیزی

 

مقــــابل همــه فصــل بهــــــار و گل ریزان

به من که می رســد انگار فصل پاییـــــزی


برای بنــد محبـــت میـانمــــــان هــــر روز

شبـیه چـاقــوی زنجـــــان بـرنـده و تیــزی

 

به اعتقـاد من اینگــونه از محـــالات است

بیـــایی و به هـــوای دلــــم در آمـیـــزی !


جواد مزنگی

۹۴/۰۳/۲۲
هم قافیه با باران

نظرات  (۱)

وبلاگ خیلی باحالی داری . لطفا بیا از حالا توی اینترنت برای هم دوست های خوبی بشیم و به وبسایت های هم نظر بدیم . اگه دوست داری از حالا به وبسایت های هم نظر بدیم بیا به وبسایتم اولین نظر رو بده . بعد همیشه به مطالب و سایت هم نظر میدیم
ادرس سایتم : www.parska.ir
 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران