هم‌قافیه با باران

گاه آن کس که درین دیر مکان می‌خواهد

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۷ ق.ظ

گاه آن کس که درین دیر مکان می‌خواهد

یک گنه‌کار فراریست امان می‌خواهد


گاه آن کس که به رفتن چمدان می‌بندد

رفتنی نیست، دو چشم نگران می‌خواهد


قصه‌ی دست من و موی تو هم طولانی ست

وصف آن بیشتر از عمر زمان می‌خواهد


عاشقی بار کمی نیست کمر می‌شکند

خودکشی کار کمی نیست توان می‌خواهد


چشم من گاه در آیینه تو را می‌بیند

هر که هر چیز که گم کرده همان می‌خواهد


این که هر کار کنم باز کمت دارم را

عقل پنهان شده و قلب عیان می‌خواهد


بر سر عهد گران هستم و تنها ماندم

کار سختی ست ولی قلب چنان می‌خواهد

۹۳/۱۲/۲۲
هم قافیه با باران

نظرات  (۱)

زیبا بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران