هم‌قافیه با باران

گر چه در عشق تو چندیست مردد هستم

شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۴۱ ق.ظ

گر چه در عشق تو چندیست مردد هستم

باز بین همه عشاق سر آمد هستم


تو به دنبال رسیدن به نباید هایی

من به فکر شدن هر چه که باید هستم


گفته ای خوبی و من بد شده ام حرفی نیست

خوب من باش و حلالم کن اگر بد هستم


با همه خوب و بدم باز قبولم داری

یا که از چشم تو افتاده ام و رد هستم


دل بریدن زنگاه تو محال است محال

گر چه در عشق تو چندیست مردد هستم


مرتضی قلی زاده

۹۴/۰۱/۲۹
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران