هم‌قافیه با باران

یاعلی رفتم بقیع اما چه سود

پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۱۷ ب.ظ

یاعلی رفتم بقیع اما چه سود


 هرچه گشتم فاطمه انجا نبود


یاعلی قبرپرستویت کجاست؟


 ان گل صدبرگ خوش بویت کجاست


هر چه باشد من نمک پرورده ام


 دل به عشق فاطمه خوش کرده ام


حج من بی فاطمه بیحاصل است


 فاطمه حلال صدها مشکل است


من طواف سنگ کردم دل کجاست


 راه پیمودم پس منزل کجاست


کعبه بی فاطمه مشت گل است


 قبر زهراکعبه اهل دل است

۹۳/۱۲/۱۴
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران