هم‌قافیه با باران

یا به چشم خیس من تغییر پیدا کرده ای

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۱۷ ب.ظ

یا به چشم خیس من تغییر پیدا کرده ای
یا شبیه خواب خوش تعبیر پیدا کرده ای

از کنارم بی تفاوت رد شدی انگار که
صاحب مس بودی و اکسیر پیدا کرده ای

نیمه ی گمگشته ات شاید صدایت می زند
یا که از پژواک او تطهیر پیدا کرده ای

مثل یک برگ سفید از دفتر نقاشیت
عاقبت با دلخوشی تصویر پیداکرده ای

با (ک) ای که وصل می کردم به گل از فرط عشق
فکر کردی پیش من تصغیر پیدا کرده ای

در غروب برگ ریزی پای بیدی بیقرار
عاشقی دلخسته و دلگیر پیدا کرده ای

هرکجا رفتی غزل پشت وپناهت ماه من
در دل آیینه ام تکثیر پیدا کرده ای


محمدعلی ساکی

۹۴/۱۱/۱۳
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران