هم‌قافیه با باران

یک بوسه به من بده که فردا رمضان است

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۵۵ ب.ظ

یک بوسه به من بده که فردا رمضان است
قطاب لبان تو در این ماه گران است

بایدزسحر،ازلب شیرین تومن چشم بپوشم
زینگونه عزیز است؟ که ماه سرطان است

گیریم که تا شام ، لب از لب نگشودم
با دل چکنم ، چونکه بسوی تو روان است

گفتند : به بیمار در این ماه هرج نیست
بیمارى من دوری از آن لعل لبان است

کفاره هر بوسه بگو تا بدهم ، جان عزیزم
عهد لب تو با دل من بر سر جان است

در خیال با بوسه زلبهای تو ، افطار میکنم
بنگر به غروب چشم خود ، وقت اذان است...

۹۴/۰۳/۲۶
هم قافیه با باران

نظرات  (۱)

بسیار عالی است اگر نام شاعران بزرگوار هم نوشته میشدبهتر بود تا باسراینده آنها هم آشنا شویم
   موفق باشید
پاسخ:
سلام
ای کاش به پست ثابت وبلاگ که در صفحه اول موجود است مراجعه می فرمودید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران