هم‌قافیه با باران

یک نظر !قاتل ِمن بود نمی دانستم

شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷ ب.ظ

یک نظر !قاتل ِمن بود نمی دانستم
دل من مشکل من بود نمی دانستم

هرچه کردم که هواخواه ِنگاهم بشود
دور از آب و گل من بود نمی دانستم
 
بت تراشیدن ابروش به سر فصل عذاب 
قبله ی مایل من بود نمی دانستم

بعد از آن , آنچه مرا زد به زمین این روح ِ
آطل و باطل من بود نمی دانستم
  آب بر آتش این خاطره ی تلخ فقط

اشک ناغافل من بود نمی دانستم
نعره بر کوه زدم حاصل آن حرف دل ِ-

به درک واصل من بود نمی دانستم
سجده بر سنگ زدم,  آخر این گمراهی -

عشق بی حاصل من بود نمی دانستم
آنچه باید بشود  از همه هستی ساقط
دل ناقابل من بود نمی دانستم

سید مهدی نژادهاشمی

۹۵/۰۵/۰۹
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران