هم‌قافیه با باران

‎وا کرده ام اغوش "قل الله شهیدا"

چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ق.ظ

‎وا کرده ام اغوش "قل الله شهیدا"
‎نزدیک بیا "اقرب من حبل وریدا"

‎از کوچه گذشتی و نگاهم به تو افتاد
‎لرزید دلم "زلزل زلزال شدیدا"...!

‎عشاق رهیدند و اسیران عقلایند
‎مردم دو گروهند "شقیا و سعیدا"

‎از کعبه و بت خانه "قیاما و قعودا"
‎رفتم به در میکده "عبدا و عبید"

‎با جوهر خاکستر پروانه نوشتم :
‎"من مات من العشق فقد مات شهیدا"

مهدى جهاندار

۹۵/۰۶/۱۷
هم قافیه با باران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
هم قافیه با باران